Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 18 Głosów - 2.67 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
APARTAMENTY WIŚLANE ul. Odkryta 58 (Green House)
13-03-2012, 17:34 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-05-2012 20:34 przez domator.)
Post: #1

Apartamenty na ulicy Odkrytej 58 (ceny, opinie)

Inwestycja położona jest w wybornym punkcie komunikacyjnym, dzięki czemu będzie można rozkoszować się ciszą i zielenią Tarchomina nie rezygnując równocześnie z łatwego i szybkiego dojazdu do centrum Warszawy. Dzięki Mostowi Północnemu i planowanej linii szybkiego Tramwaju, która będzie zlokalizowana nieopodal inwestycji, będą mogli Państwo dotrzeć do centrum Warszawy w mniej więcej pól godziny. Przystanek szybkiego tramwaju, planowany jest w odległości niespełna 500 m od Apartamentów Wiślanych, a zakładany czas przejazdu do stacji Metro Młociny to mniej więcej 15 minut. Linie szybkiego tramwaju będą obsługiwały innowacyjne, niskopodłogowe tramwaje, przyjazne dla rodziców z wózkami dziecięcymi i ludzi starszych. W pobliżu znajduje się też pętla autobusowa Nowodwory z większością linii autobusowych dojeżdżających na Tarchomin. Most Północny już niebawem w dużym stopniu skróci czas dojazd do centrum samochodem.

W bezpośrednim sąsiedztwie Apartamentów Wiślanych zlokalizowanych jest kilka sklepów spożywczych i punktów usługowych. Pobliskie restauracje i kawiarnie są idealnym miejscem spotkań ze znajomymi. Do Państwa dyspozycji pozostaje także Białołęcki Ośrodek Sportu, basen, klub fitness, centrum zdrowia i Instytut Urody, znajdujące się w odległości 15 minut spacerem od Odkrytej 58. Najmłodsi mieszkańcy Apartamentów Wiślanych będą mieli w pobliżu kilka przedszkoli , a ponadto dwie szkoły podstawowe i Liceum Ogólnokształcące z klasami dwujęzycznymi.

Informacje o deweloperze w temacie Green House Development

Wasze opinie
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
14-04-2012, 15:50
Post: #2

Ja kupilem tam mieszkanie na 6 piętrze z tarasem 28 m windy są fakt blisko innych bloków ale z jednej strony jest blok 4 piętrowy wiec wszystko co powyzej jest ok . Obsługa ok prace budowlane ida bardzo szybko
Odpowiedz cytując ten post
10-05-2012, 08:40
Post: #3

(14-04-2012 15:50)Gość napisał(a):  Ja kupilem tam mieszkanie na 6 piętrze z tarasem 28 m windy są fakt blisko innych bloków ale z jednej strony jest blok 4 piętrowy wiec wszystko co powyzej jest ok . Obsługa ok prace budowlane ida bardzo szybko

Witam, To bedziemy sąsiadami. Ja też na 6 piętrze :-)
Malgosia
Odpowiedz cytując ten post
23-05-2012, 18:50
Post: #4

Gratuluje zakupu mieszkania z tarasem na 6 piętrze mam nadzieje że widok będzie zapierał dech w piersiach. Mam nadzieje że nastroju nie zakłóci to że tak właściwie ten widok to jest tylko z jednej strony w budynku który jest przy ulicy Odkrytej. Z drugiej strony roztacza się piękny widok na 11 piętrowe osiedle Teklinek a a w drugim budynku piękne widoki raczej ogranicza sąsiednie osiedle Akacje. Ale nie ma się co smucić lepsze to niż mieć mieszkanie na parterze z ogródkiem wychodzącym na śmietnik albo parking. Jak już pisałem

http://domwawa.pl/Apartamenty-Wislane/fo...Witaj.html

woda w garażach jak stała tak stoi. Może po prostu jest tam jakaś odnoga Wisły bo żeby nazywać osiedle położone ponad 1 km od rzeki Apartamenty Wiślane to trzeba być zdrowo popierdzielonym.
Odpowiedz cytując ten post
26-06-2012, 12:34
Post: #5

HEHE to witam siąsiadów też mam na 6 piętrze taras 28 budynek A
Odpowiedz cytując ten post
09-07-2012, 12:06
Post: #6

Witam,
Czy nikt z państwa nie przejmuję się umową deweloperską?
Jeśli ktoś już takową posiada proponuję się zainteresować następującymi punktami:
§4 ust4,
§5 ust1,
§9 ust1 pkt3,4,5,6
§10 ust2,
§13 ust1,
§17 ust2,
§21.
Jestem na etapie wyboru kredytodawcy, ale po wczytaniu się i konsultacjach zamierzam nie przedłużać rozmów z ta firmą, dodatkowo polecam zapoznać się poprzednimi realizacjami firmy m. in.
http://forum.gazeta.pl/forum/w,106,58578...alowa.html
http://www.blonie.pl/forum/viewtopic.php?t=1693
Dwie inwestycje którymi chwalił mi sie pan sprzedawca....chyba jednak nie ma sie czym chwalić.
Odpowiedz cytując ten post
09-10-2012, 21:50
Post: #7

Uwaga na sprawę w NSA

http://odkryta56.warszawa.pl/glowna/
Odpowiedz cytując ten post
12-10-2012, 08:48
Post: #8

Kopalnia wiedzy na temat GHD - formum mieszkanców "Przy Młynie" w Błoniu

http://przymlynie.lp.pl/
Odpowiedz cytując ten post
14-10-2012, 18:31
Post: #9

co się dzieje z tym pozwoleniem na budowę?

ktoś coś wie, czy stowarzyszenie je zaskrżyło? proszę wszystkich o informacje:rolleyes:
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
17-10-2012, 17:13
Post: #10

zapraszam pod adres piters1603@wp.pl odpowiem na temat pozwolenia na budowe
Odpowiedz cytując ten post
06-05-2013, 15:06
Post: #11

nie ma co sie denerwowac, a czlowiek, ktory tu pisze jako gosc to społeczenik z budynków obok, zapewne ten sam czlowiek, ktory od poczatku budowy AW robil czarny piar. chodzil wokół budynku zaczepiając potencjalnych klientow, mowiac ze sa problemy z pozwoleniem na budowe itd. nic złego sie nie dzieje, umowe ogladal prawnik expert od budownictwa, umowa jest skonstruowana ok. terminy sa dotrzymywane. budowa praktycznie zakonczona.

pozdrawiam sąsiadów.
Odpowiedz cytując ten post
20-05-2013, 08:48
Post: #12

zastanawiam się o co jest ta cała wrzawa? przecież jest maj, a powinniśmy wprowadzić się dopiero w październiku, więc należy uzbroić się w cierpliwość i czekać do daty wskazanej w umowie. pozdrowienia
Odpowiedz cytując ten post
20-05-2013, 13:21
Post: #13

Jak w październiku? Nie dostałeś pisemnej informacji o lutym 2014?
Odpowiedz cytując ten post
21-05-2013, 19:07
Post: #14

Mi napisali oficjalne pismo o marcu 2014. Zaczynam się niepokoić. Piszcie jakie terminy podali wam w pismach. Chyba się załamię. Sprzedaję to swoje mieszkanie.

Jak tam wygląda sprawa ogrzewania gazowego?
Odpowiedz cytując ten post
21-05-2013, 20:24
Post: #15

Kolego, żeby zmienić termin konieczna jest zmiana Aktu Notarialnego, a nie pismo.
Odpowiedz cytując ten post
22-05-2013, 06:17
Post: #16

Nie, nie, nie - żeby zmienić pismo konieczny jest akt, a nie termin.
Odpowiedz cytując ten post
22-05-2013, 10:13
Post: #17

odkryto 56, wyluzuj. to zaczyna być nędzne, nudne i nie wnosi nic mądrego. Co więcej - robicie z siebie obraz nędzy i rozpaczy.
Odpowiedz cytując ten post
22-05-2013, 10:22
Post: #18

Panie Michale Konradzie L. - odpuść, zajmij się swoim życiem, a nie uprzykrzaniem życia innym!
Odpowiedz cytując ten post
22-05-2013, 10:30
Post: #19

Proszę moderatora o skasowanie tego forum.
Odpowiedz cytując ten post
02-07-2013, 23:27
Post: #20

pan lachowicz od poczatku robi zły piar.stuknij sie w ten głupi łeb debilu.
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Wróć do góryWróć do forów
Partnerzy serwisu: Warszawa.cz , Krakowm.pl ,

Dom Wawa